Víkendová výprava na farmu II.

Termín: 31.5.-2.6.2018
Autor: Simča

Je 31.5. a jedeme konečně na farmu. Sraz jsme měli na Nádraží Holešovice. Mělo nás jet 5 skautek a 3 vedoucí. Ale nakonec jeli jen 3 skautky, protože Magaly nemohla jet a Máša nestihla autobus,proto nejela a pak jeli ještě 3 vedoucí. Jela jsem já (Simča), Maya, Verča, Míša, Ťapí a Pavouk, akorát ten odjel hned v sobotu ráno. Jeli jsme autobusem a ten byl v nějaké krátké zácpě a tak jsme pak nestihli vlak, takže jsme čekali cca hodinu na vlak.. A pak jsme se vydali 5km pěšky a došli jsme tak cca v 9 večer. Ubytovali jsme se a šli rozdělat oheň, na kterém jsme si opekli marshmellowny, chvíli jsme si povídali a jelikož bylo dost pozdě šli jsme spát.

Druhý den jsme vstali, nasnídali se a Pavouk odjel a my jsme se sbalily a vydaly se do lesa, kde jsme pomohly se dřívím. Lezla po nás hrozně moc klíšťata a měly jsme popálené nohy od kopřiv. Klíště měla nakonec jen Míša. Poté jsme si uvařily oběd (kuskus se zeleninou), ale dlouho nám trvalo než jsme rozdělaly oheň. Najedly jsme se a šly jsme zpátky na farmu. Poté jsme si odpočinuly a pak jsme se vydaly na rozhlednu na Starém vrchu. Šly jsme cca 1km tam a pak zpátky. Hrozně moc nás bolely nohy, a svěděli od kopřiv. Večer jsme šly zpět na farmu a rozdělaly oheň, na něm jsme si uvařily večeři (těstoviny s rajskou omáčkou). Vařily jsme v kotlíku na ohni. Pak jsme si povídaly a Ondra nám řekl něco o farmě. Poté jsme šly spát. Ráno jsme vstaly v sedm, abychom si rychle zabalily a mohly se podívat na zbytky vesnice neobydlené po válce - bývalé Havraní. Tam jsme našly studnu a Míša do ní hodila kámen, aby zjistila jestli je tam voda, a něco se tam hnulo a byl to jezevec. Všude na něm byly větve a my ho nemohly vyndat, protože ta studna byla cca 5 metrů hluboká. Tak jsme to vyřešily tak, že jsme zavolaly na 112 a oni nás přepojili na hasiče a jezevce zachránili. Pak jsme se vrátily na farmu a dobalily si a rozloučily se a pak jsme jely domů. Cestou reportéři z tv Novy udělali rozhovor s Ťapkou. A tak jsme šly zase 5km a pak jsme jely vlakem a autobusem domů. Pak jsme se rozdělily a rozloučili s vedoucíma a šly domů. Moooc jsme si to tam užily. Na farmě byly asi 2 krávy a cca 15 koz, koníček, slepice, kuřata a kachny, a kohout.